סוגיות נבחרות באפיון חלקי חילוף עבור מוצרי סניטציה: מאמר חובה לשרברבים
השאיפה לתקן עבור הלקוח את האסלה או את הכיור ושהוא יהיה מרוצה לא תמיד עולה, לצערנו, בקנה אחד. תיקון פשוט של נזילה או סתימה לרוב יעבוד, אבל מה אם יתגלה שלא זו הבעיה, אלא חלק פנימי סורר שצריך להחליף אותו? בפועל, הלקוח בכלל לא רואה את החלק הזה ומבחינתו לא צריכה להיות בעיה. בפועל, הוא יחוש ירידה בביצועים וביציבות השירותים והכיור ויתקשר לשרברב לשאול מדוע זה קרה? על מנת להימנע מכך, חשוב לדעת כיצד על השרברבים לבחור עבור לקוחותיהם חלקי חילוף לתיקון מוצרי סניטציה.
מומלץ לוודא שמדובר על חלפים שנוצרו בתקנים מחמירים ביותר
מדובר בתקנים בינלאומיים שמקורם באירופה ובארה”ב הידועים כמחמירים במיוחד. על פיהם יש דרכים מעטות מותרות לייצור פלסטיק וישנם דרכי ייצור מאד ספציפיים לייצור מתכות וקפיצים. על כן, בחירת חלפי תיקון עבור מוצרי סניטציה שנוצרו תחת תקנים כאלו תבטיח שלפניכם מוצר עמיד באמת שבא כדי לשרת את הלקוח שכלם כמו החלף המקורי שנאלצתם להוציא עקב קלקול.
מומלץ לוודא שמדובר בחלפים של פירמות מוכרות בעולם
פירמות כמו Schwab או SANIT יבטיחו שלפניכם מערכת איכותית של חלקי חילוף עבור מוצרי סניטציה. אלו חלקים עמידים, שנוצרו תחת תקנים מערביים מחמירים ומהמעטים שיבטיחו שימוש פורה ממש כמו חלקים מקוריים של אסלות, ניאגרות ורכיבי צנרת שונים.
מומלץ לוודא כי נמכר גם לחצן שירותים חדש
לחצן שירותים מודרני בדרך כלל יגיע בזוגות, הדחת מים חלשה או חזקה. אם אתם מקבלים בקשה מלקוח שהוא מעוניין להחליף את הלחצן, חנות מוצרי סניטציה תספק לכם מבחר אדיר של לחצנים ביבוא מהפירמות המובילות בעולם. לחצנים אלו ישפרו את מראה החדר שלכם ויגרמו לו להיראות ממש במיטבו.
מומלץ לבדוק שיש מכירה סיטונאית
בדרך כלל, חבילות עזרי-תיקון עבור מוצרי סניטציה תגיע בסיטונות. ניתן יהיה לרכוש כמה גומיות, כמה מוצרי הברגה וכד’. מכירה סיטונאית בחבילה אחת מזכה אתכם במחיר נמוך פר מוצר בודד ביחס למחירו לבד. בדרך זו תוכלו, כשרברבים, לחסוך כמה שקלים בטיפול בלקוחות שלכם על ידי הבטחת אספקת מוצרים במחיר מטרה זול במיוחד עבורכם.