טיפים להסדרת חלקי חילוף לאסלות ממותגים בינלאומיים
מי שיש לו ידע וניסיון בתיקון אסלות ביתיות ובמיוחד מי שעוסק בשרברבות באופן מקצועי יזדקק לסדרה של חלקי חילוף לאסלות בעלי איכויות מיוחדות. ברוב המקרים, כאשר לא מתעניינים מספיק לעומק ורוכשים את המוצר הראשון שרואים באינטרנט, מקבלים חלק חילוף לא מאד יציב שאמנם יכול לשרת את הלקוח, אבל האחרון יחוש שהאסלה שלו כבר לא אותו דבר, המצוף עדין יותר ועל כן בסיכון להתבלות מהר יותר, וכמוהו גם רכיבי ההברגה והגומיות השונות. על מנת שזה לא יקרה, ותוכלו להציב באסלות של הלקוחות שלכם חלקים שימשיכו את המסורת המפוארת של היציבות, מומלץ לקרוא מקבץ טיפים זה כדי להבטיח שכך יהיה.
רכישת מותגים בינלאומיים העומדים בתקנים מערביים – חובה
כשאתם מסדירים רכישה של ניפלים וגומיות של Schwab, פעמוני ניאגרה של SANIT, וכמוהם גם מצופים ייעודיים של פירמה זו, אתם מבטיחים כי כל מה שיותקן אצלכם או הצל הלקוח שלכם יזכה אתכם בהצלחה יתרה. אף אחד לא ירגיש הידרדרות בביצועים של האסלות והניאגרות השונות, אלא שגרה כמו בעבר, ממש בדומה לימים בהם נהניתם מהחלפים המקוריים בשירותים שלכם.
רכישת מוצרים סיטונאיים מפחיתה בהוצאות והופכת את התיקון ליעיל ברמה הכלכלית
מהם מוצרים סיטונאיים? חבילות המכילות מספר עותקים של אותו מוצר, למשל חבילה של 5 גומיות במקום 1. מהו היתרון? כל מוצר לא נמכר במחיר המקורי של הבודד אלא באחדות-אחוזים פחות מכך, מה שמביא את המחיר הכולל של החבילה כולה להיות הנחה בתעריף של התיקון. כאן טמון הסוד מאחורי עסק שרברבי רווחי. הוא מסתמך על מוצרים סיטונאיים ועל כן חוסך מאות שקלים על רכישת מוצר בודד במחיר מלא.
חנויות יבואן המתמחות בפתרונות שרברביים וסניטריים – יתרון
בחנות זו לוקחים את עסק השרברבות שלכם הכי ברצינות ומספקים הנחות לחבילות תיקון שנעשות בבתי לקוחות. למשל אם ללקוח יש גם בעיה בכיור וגם בעיה באסלה, או מספר בעיות באותה ניאגרת אסלה, המצריכות החלפה של מספר חלקים, רכישת חבילת התיקון המלאה על ידי האינסטלטור שלו עשויה להוריד לו מחירים אם יתברר שכל אוסף החומרים המבוקשים מיועד לפרויקט תיקון אחד ללקוח אחד.