טיפים יעילים לבחירת חנות לכלים סניטריים
חנות לכלים סניטריים צריכה לגבות את הצרכן ברכיבים לצנרת המבנית או הביתית מן המעלה הראשונה. בנוסף לתיקונים השרברביים, מחקרים הוכיחו כי ישנה חשיבות גם לפירמה שממנה החלק הגיע. זה לא סוד שישנו סיפון-כיור משובח וסיפון-כיור שכל סתימה או נזילה סודקת אותו. זה לא סוד שמצוף בשירותים יכול להחזיק שנים מעמד ויכול לקרוס בתוך זמן קצר. במקבץ הטיפים שלפניכם תוכלו לדעת בדיוק כיצד לבחור חנות לכלים סניטריים, בה נמצאים המוצרים האיכותיים ביותר, שיחזיקו מעמד לשנים ארוכות כחדשים.
טיפ מס' 1 – בחרו בחנות עם מלאי נרחב של מוצרים
תשובות כמו “אין”, או “צריך להזמין במיוחד” מעידות בדרך כלל על יבוא לא מקצועי ולא ערוך מספיק לשירות הלקוח. אם מדובר במקרה חוזר, כזה שאתם חשים כי המוצר הנדרש לתיקון נצרך גם בקרב החברים והקולגות שלכם ועדיין באותה חנות הוא חסר, זה ממש מעיד על רשלנות מקצועית. לעתים, המוצר אותו צריך לתקן נמצא על התשתיות בכפולות ובקבוצות של 3, למשל גומיות השירותים בניאגרה ובאסלה. חנות מקצועית צריכה לתמחר את המוצר הזה על פי הכמות שיש בתשתית, ובמחירים מסובסדים לרוכשים אותו בכמות זו.
טיפ מס' 2 – ודאו כי החנות מחזיקה במוצרי מותג עמידים
בעיה נוספת שעלולה לתפוס אתכם בחנות כלים סניטריים היא שכל פעם שאתם רוכשים ממנה מוצר מסוים הוא עושה בעיות בצנרת שלכם או בתשתיות של הלקוח אותו אתם משרתים. איך תדעו מראש שזה לא יקרה עוד לפני שתכירו את צוות המכירות? פשוט ודאו שהם מוכרים מוצרי פירמה מוכרים ותקניים, שעברו את מיטב המבחנים המחמירים. לדוגמה, מוצרי כיור של Schwab או מוצרי שירותים של Sanit, מעניקים שקט תעשייתי מוּכח למשתמשי התשתיות הללו בשל עמידותם הכבירה של המוצרים.
טיפ מס' 3 – במכירת רכיבים חיצוניים, ודאו שישנן אפשרויות עיצוב מגוונות
לחצן השירותים, ונטיל הכיור וכד’ הם רכיבים שלא רק אתם רואים במהלך התיקון, גם אורחי הבית צופים בהם בשל היותם שכבות חוץ. לכן, מאד חשוב כי חנות לכלים סניטריים תשווק את המוצרים הללו בעיצובים שונים על מנת שאתם, כלקוחות, תוכלו לבחור בדקורציה המתאימה ביותר לשילוב במקום המדובר.