טיפים לאינסטלטור: רכיבי SANIT לניאגרה, לאסלה ולכיור במחירי יבוא מיוחדים
מעוניין בטוב ביותר ללקוח שלך שדיווח על נזילה בשירותים או על סתימה בכיור? לעתים, אתה עשוי למצוא שאין לו בעיה של טפלון או סיליקון, אלא של היעדר חלקי חילוף ראויים בגין התיישנות תשתית הסניטציה. כשאתה קונה ללקוח שלך רכיבים חלופיים, ודא שיש לו SANIT באסלה, בניאגרה ובכיור.
טיפ מס' 1: ודא כי חנות מוצרי SANIT היא נקודת יבוא מרכזית של מוצרי חברה זו
כאשר המכירה נעשית ביבוא מקביל, במקביל למוצרים של פירמות אחרות, הסיכוי למצוא את מה שמחפשים ללקוח הולך ופוחת. כשאתה נמצא בחנות או בחברה שעוסקת עמוקות בייבוא חלקי החילוף של SANIT אתה תמצא בוודאות את מה שאתם צריך עבור כל כיור ועבור כל שירותים. מבחר הדגמים העצום מביא עמו שלל פתרונות יצירתיים ללקוח, החל משדרוג לחצן ההדחה בשירותים ועד שדרוג פתרונות הפנים בהם ובכיור: צינורות, סיפונים, מנופים ומצופים איכותיים בתוך הניאגרה, ועוד.
טיפ מס' 2: מומלץ לוודא שהמוכרים בחנות עוסקים בתחומך או בקיאים בו
רק כאשר אתה נמצא בסביבה מסחרית כזו – הסיכויים להשכיל לעזור ללקוח שממתין לך באמת עולים. כשאתה נמצא בחנות עם צוות מוכרים שלא משתף פעולה ונותן לך לבצע את הבחירה לבד, לא תמיד החלק מתאים ואז השלמת העבודה עלולה להסתבך. כשיש חנות של מוצרי SANIT עם ייעוץ ללקוח (כלומר, לך, כאינסטלטור) אתה מוצא בדיוק את מה שאתם צריך בשביל להשלים את התיקון, החל מרכיבי פנים ועד לאחרון התקני החוץ המעוצבים כמו לחצני ההדחה בשירותים.
טיפ מס' 3: כדאי לבדוק שהחנות מוכרת פתרונות חדשניים לשיפור וייעול תשתית הלקוח שלך
חנות שמספקת מוצרים בודדים שטיבם ידוע אמנם שימושית לך, אבל חנות שתסייע לך למצוא עבור הלקוח שלך פתרונות יצירתיים וחסכוניים תעשה בשבילך הרבה יותר. למשל, אם הלקוח שלכם מתבסס על כיור עם מערכת סיפונים של 9 יחידות מתפתלות, ייתכן כי בחנות זו שמשווקת מוצרי SANIT יש פתרון לצמצום שלה ל- 4 יחידות יותר גדולות עם פחות פיתולים, מה שיחסוך המון בחשבונות המים והביוב הבאים. כשהחנות מבססת עבורך פתרונות כאלו אתה מספק ללקוח שלך את השירות שובר השוויון שימשוך אליך עוד לקוחות רבים בעתיד.